RUMAH TERBUKA RAYA 2012 DGN CHEEZE WEEZEE...Yipppieeee

Setiap kali buat open house pasti saya mahukan kelainan dari tahun-tahun sebelumnya...so kali ni saya nak buat majlis makan yang lebih simple tetapi exclusive & kualiti..lavavi..lavava...errmmmm...

Sekali lagi serbuk magik Cheeze Weezee menjadi penyelamatnya....sapa yang tak suka makan cheeze wedges?Hehehehehe.....TERBAEKKKKK! Jom saya kongsikan beberapa foto betapa gempaknyer open house kita dengan sos magik Cheeze Weezee. Confirm meletupsss!!! tak Percaya?..cuba lah buat...tak payah panggil ramai2...check it out sendiri....Untuk dapatkan sos magik Cheeze Weezee..boleh saja refer kat  http://cheezeweezee.blogspot.com/p/jom-order_12.html  ...harga istimewa menanti teman-teman semua...Sayang uollls!

Uollss semua nak tau...dalam sibuk melayan tetamu...ramai yang terkasima dengan kelazatan dan kecanggihan sos magik Cheeze Weezee sehinggakan ramai jugak yang terus beli 1-2 peket untuk di bawa pulang....ermmmmm....ksalau dah SODAP ..memang tak boleh cakap apa-apa dah...so apa lagi teman-teman...jomlah try! saya juga sedang mencari pada sesiapa yang berminat untuk menjadi pengedar sos magik Cheeze Weezee.Informasi boleh sahabat dapati di  http://cheezeweezee.blogspot.com/p/jom-order_12.html .


Tiada ulasan:

Catat Ulasan